In het Yuki accountant portaal is een overzicht beschikbaar aangaande de werkzaamheden van een specifieke backoffice medewerker in de domeinen van het portaal.
Alleen een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan dit overzicht bekijken.
Een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' heeft geen toegang tot het overzicht 'Werkzaamheid van specifieke gebruiker'.
In het accountant portaal klik je op Beheer en vervolgens op Overzichten.
In het nu geopende scherm klik je op Backoffice werkzaamheid.
Selecteer de weergave Werkzaamheid per gebruiker en klik vervolgens op het aantal minuten van een gebruiker.
Het volgende scherm wordt geopend:
Hier zie je per domein de totale tijd in minuten die door deze specifieke gebruiker is besteed aan de handmatige verwerking van transacties in alle domeinen van het portaal.
TIP!
De kolommen Automatische transacties (Autom. trans.) en Automatische transacties percentage (Autom. trans. %) kunnen in dit scherm aan de standaard getoonde gegevens worden toegevoegd.
Filters
In dit scherm kun je de getoonde gegevens filteren op Status van een domein:
- Actief/Opstart
- Actief
- Proef
- Opstart
- Inactief
- Gearchiveerd.
LET OP!
In dit overzicht wordt als periode standaard het afgelopen jaar getoond in de beide weergaven. Je kunt echter een andere periode selecteren óf gebruik maken van een aangepast filter waarmee je zelf een periode kunt instellen of de werkzaamheid van de afgelopen 2, 7, 10 of 20 dagen kunt bekijken.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren