Inkoopfacturen met betaling onderweg

Gewijzigd op Tue, 14 Mar 2023 om 12:59 PM

In Yuki kun je een overzicht bekijken van alle inkoopfacturen waarvan de betaling nog onderweg is. Dit zijn facturen die zijn betaald met een pinpas, creditcard of via automatische incasso (domiciliëring). Deze moeten echter nog worden gematcht met een betaling in Yuki.


Facturen met de status 'In behandeling' kunnen nog niet worden betaald of geïncasseerd, er moet immers nog uitzoekwerk voor worden gedaan, 


Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' kan een factuur in behandeling zetten of weer opnieuw betaalbaar stellen.


Beweeg met je muis boven het icoon Inkoop in de navigatiebalk en klik vervolgens op Betaling onderweg.  


Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm kun je de volgende knoppen en/of downloadmenu gebruiken:

  1. Maak hier een keuze waarop je de facturen wilt filteren: Onderwerp, Bedrag, Leverancier, Factuurnummer, Tag of Project
  2. Voer vervolgens het feitelijke selectiecriterium in. Door op de knop Zoek te klikken, wordt het filter op de lijst toegepast.

    Wanneer Yuki Vreemde valuta is geactiveerd in de Yuki store kun je ook filteren op Valuta.

  3. Wissel tussen het wel of niet tonen van een schermvoorbeeld van de geselecteerde inkoopfactuur.
  4. Stel de geselecteerde inkoopfacturen opnieuw betaalbaar. Deze facturen kunnen via het overzicht Onbetaalde facturen worden bekeken.
  5. Zet de geselecteerde inkoopfacturen in behandeling. Deze facturen kunnen via het overzicht In behandeling worden bekeken en Behandeld.
  6. Wissel tussen het overzicht van alle inkoopfacturen of alle inkoop creditfacturen.
  7. Selecteer het overzicht van de facturen van de juiste administratie.
  8. Pas de getoonde kolommen in dit overzicht aan.
  9. Download het getoonde overzicht als een CSV-bestand (Excel).


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren