Werknemers

Gewijzigd op Di, 28 Feb, 2023 om 3:54 PM

In Yuki kun je een overzicht bekijken van alle werknemers die in een administratie zijn aangemaakt in het domein. Het overzicht bevat o.a. persoonlijke gegevens, functie, afdeling, manager en contract informatie.


Beweeg met je muis boven het icoon Personeel in de navigatiebalk en klik vervolgens op Werknemers


Het volgende scherm wordt geopend:



Door te klikken op de knop Nieuw kun je een nieuwe werknemer aanmaken.


TIP!

Bij het importeren van salarisstroken vanuit Nmbrs® wordt een werknemer automatisch aangemaakt (met correct personeelsnummer, naam, adresgegevens en bankrekeni) in de administratie wanneer blijkt dat het personeelsnummer nog niet bestaat in de desbetreffende administratie in Yuki.


In dit overzicht kun je de werknemers filteren op:

  • actieve werknemers
  • actieve werknemers in een bepaalde periode
  • inactieve werknemers

    Wanneer een werknemer niet meer in dienst is, voer je op de desbetreffende relatiekaart de datum van de laatste werkdag in en geef je op het tabblad Extra (veld Backoffice status) aan dat de werknemer niet meer actief is. Vanaf dat moment kan de werknemer niet meer worden gebruikt in boekingen in Yuki.


Daarnaast kun je aangeven of de werknemers van alle afdelingen of alleen van een bepaalde afdeling getoond moeten worden. Dit filter is alleen zichtbaar wanneer je bij elke werknemer een afdeling hebt vastgelegd.

In Yuki is het ook mogelijk om alleen een nieuwsbericht te sturen naar alle werknemers van een bepaalde afdeling.


Er kan in het Zoekveld worden gezocht naar werknemers op Naam, Functie en Afdeling.


Je kunt de werknemers bekijken van een bepaalde administratie of van alle administraties in het domein.


Alle kolommen, behalve de kolom 'Bedrijf', kunnen oplopend of aflopend worden gesorteerd.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren