FAQ Partnerportaal
Een domein kan NIET worden verwijderd uit een portaal in Yuki. Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' heeft wel de mogelijkheid om het contract van een domein ...
Ma, 6 Dec, 2021 om 4:46 PM
Alleen een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan een gebruiker uit het portaal verwijderen. In het backoffice portaal klik je op Beheer en vervolgens op Gebr...
Vr, 30 Jun, 2023 om 9:35 AM
Via de gegevens (instellingen) van een domein kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' de toegang tot het desbetreffende domein afschermen. Het scherm om de...
Vr, 30 Jun, 2023 om 9:42 AM
Een administratie kan alleen worden verwijderd uit een domein wanneer er geen gegevens (transacties of documenten) zijn verwerkt in de administratie. Een gebruiker met de &...
Do, 31 Aug, 2023 om 11:28 AM
In het Yuki backoffice portaal kan er een steekproefcontrole van door de backoffice verwerkte transacties (documenten en banktransacties) worden geactiveerd. Alleen een ge...
Vr, 30 Jun, 2023 om 10:13 AM
Indien je hebt besloten om je inlognaam aan te passen omdat het e-mailadres niet meer in gebruik of toegankelijk is dan kan dit altijd door jezelf worden gewijzigd indien je al...
Vr, 30 Jun, 2023 om 11:06 AM
Het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen in het portaal kan altijd door jezelf worden gewijzigd indien je al bent ingelogd in het portaal. Yuki biedt elke gebruiker m...
Vr, 30 Jun, 2023 om 11:09 AM
Er worden statistieken bijgehouden van bijvoorbeeld het aantal verwerkte transacties per dag, documentsoort, domein etc. Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder'...
Vr, 30 Jun, 2023 om 11:19 AM