De administratie die je hebt gekozen om documenten in te uploaden, wordt door een fout niet goed geregistreerd. Controleer in onderstaand scherm of de administratie juist is en pas deze zo nodig aan.
Uitgebreide beschrijving probleem
Bij het uploaden via de postbus kun je – wanneer er meerdere administraties zijn – een administratie kiezen. Echter, wanneer je op dit moment een administratie kiest en je naar het upload scherm wordt doorgeleid, vult Yuki automatisch de standaard administratie in en niet de administratie die je gekozen hebt. Dit wordt vaak niet opgemerkt, waardoor facturen in een verkeerde administratie terechtkomen en wellicht dus ook in een verkeerde btw-aangifte.
Wij adviseren je daarom de recent aangeleverde documenten te controleren op administratie.
Voorbeeld (zie onderstaande afbeeldingen):
Via Postbus klik je op ‘Uploaden’.
Je kiest ‘Bedrijf X’.
In dit scherm wordt de gekozen administratie niet onthouden, maar wordt de standaard administratie gekozen. Kies in dit scherm dus de juiste administratie.
Updates
Wanneer dit probleem is opgelost, zullen wij op deze pagina een update delen. Wil je ook een notificatie ontvangen? Stuur dan een e-mail naar support@yuki.nl onder vermelding van ‘Probleem uploaden Postbus’.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren