Momenteel ondervinden we een storing bij het realiseren van een boekhoudkoppeling met de Rabobank. Na de laatste stap bij de Rabobank, het ondertekenen, zou je terug worden verwezen naar het Yuki-domein. Helaas gaat het doorverwijzen niet goed, wat resulteert in de melding “Geen toegang” op het scherm. De koppeling is dan ook niet tot stand gekomen.
We zijn druk bezig om deze storing zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment hebben we nog geen exacte tijdsindicatie wanneer dit probleem verholpen zal zijn.
Om de Rabobank transacties toch in Yuki te krijgen, kun je handmatig MT940 bestanden aanleveren.
We zullen je op de hoogte houden van updates en laten het via dit artikel weten zodra de storing is opgelost. We waarderen je geduld en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren