Administratieprofiel: sectie Overige (Beta)

Gewijzigd op Do, 19 Jun om 9:45 AM

Deze sectie is bedoeld om achtergrond informatie over het bedrijf vast te leggen zodat een nieuwe backoffice medewerker die documenten moet verwerken zich even kan inlezen in wat het bedrijf doet en of er speciale relaties zijn met personen of andere bedrijven.


Open het domein waarin je een nieuw bedrijf wilt aanmaken en klik vervolgens in de navigatiebalk op het icoon Instellingen. Klik vervolgens in het nu geopende scherm in de sectie Domein op Bedrijven.


Het volgende scherm wordt altijd in de weergave Standaard geopend:



Klik rechtsboven in het scherm op de knop + Bedrijf.


Het volgende scherm wordt geopend:



Klantspecifieke opmerkingen

Hier kunnen specifieke afspraken vastgelegd worden die onder de aandacht van een backoffice medewerker gebracht worden bij het verwerken van documenten of banktransacties. Denk hierbij aan specifieke instructies of informatie die bij het boeken kan helpen bijv.: 'bedrijf heeft geen bedrijfswagen', 'huurt een pand', 'bonnen voor brandstof op RC privé boeken'.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren