Administratieprofiel: sectie Algemeen (Beta)

Gewijzigd op Do, 19 Jun om 9:44 AM

In deze sectie zie je de algemene gegevens van het bedrijf.


Open het domein waarin je een nieuw bedrijf wilt aanmaken en klik vervolgens in de navigatiebalk op het icoon Instellingen. Klik vervolgens in het nu geopende scherm in de sectie Domein op Bedrijven.


Het volgende scherm wordt altijd in de weergave Standaard geopend:



Klik rechtsboven in het scherm op de knop + Bedrijf.


Het volgende scherm wordt geopend:



Hieronder staan enkele velden die bijzondere aandacht nodig hebben.


KvK-nummer

Het KvK-nummer (of Ondernemingsnummer) is van belang voor de automatische herkenning van facturen.


Logo (bedrijfslogo en navigatielogo)

Upload hier het bedrijfslogo en/of het navigatielogo. 


Het bedrijfslogo wordt op diverse plaatsen gebruikt zoals bijvoorbeeld op de verkoopfacturen die in Yuki worden aangemaakt. Daarnaast maakt het het domein persoonlijker en zal het ook in het kantoorportaal helpen om domeinen en administraties visueel te herkennen.

Het navigatielogo (van de standaard administratie in het domein) wordt bovenin de navigatiebalk van de nieuwe navigatie in Yuki getoond.


Om één of beide logo's te verwijderen selecteer je het selectievakje Afbeelding verwijderen.


Wanneer alleen het bedrijfslogo is geüpload zal dit ook worden getoond bovenin de navigatiebalk van de nieuwe navigatie.

Wanneer geen van beide logo's is geüpload wordt bovenin de navigatiebalk van de nieuwe navigatie de initialen van de domeinnaam getoond.


Hoofdcontactpersoon (aanspreekpunt)

Vul hier de contactpersoon in bij de klant met wie je voornamelijk wenst te communiceren over de boekhouding van het bedrijf. Aan deze persoon worden standaard de vragen gesteld en berichten gestuurd inzake de boekhouding (bijvoorbeeld over btw).


E-mailadres voor documenten

Dit e-mailadres kan door jezelf en leveranciers worden gebruikt om documenten naar je administratie te mailen. De documenten worden automatisch verwerkt of komen in de workflow 'Te verwerken documenten' of 'Te verwerken banktransacties' terecht.


Standaard administratie van het domein

Als er maar één administratie wordt gevoerd in het domein is dit automatisch de standaard. Zijn er meerdere administraties dan worden documenten die naar het e-mailadres van het domein gestuurd worden in de workflow van de standaard administratie geplaatst.


Adresgegevens

Vul zo nauwkeurig en volledig mogelijk het adres van de klant in. Dit kan helpen bij het automatisch herkennen van facturen.



Klik op de knop Volgende om de ingevoerde gegevens in deze sectie op te slaan en verder te gaan met het invoeren van de gegevens in sectie Financieel.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren