Storing bij het versturen van e-mails 22-03-2024

Gewijzigd op Fri, 22 Mar 2024 om 04:43 PM

Update 16:20

De storing bij Flowmailer is inmiddels opgelost. Momenteel worden de niet afgeleverde verkoopfacturen alsnog verzonden.

We raden aan om de komende dagen te controleren (via hieronder genoemde stappen) of je verkoopfactuur is verstuurd. Mocht het nu niet het geval zijn, dan kun je de verkoopfactuur opnieuw verzenden door deze te openen en bovenaan in het scherm te klikken op de knop "E-mail opnieuw versturen". 

Update 15:00


Mocht je onlangs facturen hebben verstuurd via Yuki dan is het mogelijk dat deze e-mails niet konden worden verzonden door een storing bij Flowmailer, onze externe e-mail engine.

Om te controleren of je verkoopfactuur is verstuurd, kun je de volgende stappen doorlopen:

  • Ga in de navigatiebalk naar Verkoop 

  • Kies in het submenu voor Facturen 

  • Vervolgens kun je in het dropdownmenu onder Facturen kiezen voor Activiteitenlogboek. 

  • Onder Status kun je zien of de factuur is afgeleverd. Wanneer hier “Niet afgeleverd” staat is de e-mail niet verzonden. 


We verwachten dat de storing vandaag verholpen is. De verkoopfacturen die niet zijn verzonden, zullen dan alsnog verstuurd worden. Er hoeft dus geen actie verder te worden ondernomen. 


We zullen updates over deze storing blijven verstrekken via dit artikel. 


Onze excuses voor het ongemak. 










Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren