502 Bad Gateway melding

Gewijzigd op Ma, 29 Jul om 1:56 PM

Momenteel kan het voorkomen dat je de melding ‘502 Bad Gateway’ tegenkomt tijdens het gebruik van Yuki vanwege de drukte. We zijn op de hoogte van deze storing en werken eraan om het probleem op te lossen.  


Hoewel je de 502-melding mogelijk kunt omzeilen door de pagina te herladen (klik op ‘Vernieuwen’ of gebruik F5 in de browser), kan het even duren voordat het probleem volledig is opgelost. 


Onze excuses voor enig ongemak. Wij waarderen je medewerking en je geduld terwijl we deze storing verder onderzoeken en oplossen. 


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren