De inkoopfacturen van Mollie moeten natuurlijk ook in je administratie in Yuki terecht komen.
Bij je account in Mollie staat aan het begin van elke maand een factuur voor je klaar met de transactiekosten van de vorige maand. Het bijgeleverde rapport bevat een specificatie van de ontvangsten van debiteuren en uitbetalingen naar je betaalrekening.
Na de synchronisatie met Mollie staan de beschikbare Mollie facturen klaar in je administratie om te worden geïmporteerd. Je bepaalt zelf op welk moment je je account bij Mollie synchroniseert met je administratie in Yuki.
TIP!
Bij de details van de koppeling kun je aangeven dat nieuwe facturen van Mollie vanaf vandaag automatisch moeten worden geïmporteerd.
De geïmporteerde Mollie facturen worden vervolgens in Yuki vanuit de crediteurenlijst automatisch gematcht met de transactiekosten die direct vanuit de bankafschriften op crediteur Mollie B.V. zijn geboekt.
Beweeg met je muis boven het icoon Bank op de navigatiebalk, klik op Bankrekeningen en open vervolgens je zakelijke Mollie bankrekening. Klik vervolgens op de knop Synchroniseer Mollie om de Mollie facturen beschikbaar te maken voor import in je administratie.
Het volgende scherm wordt geopend:
Hier zie je rechts in je scherm alle Mollie facturen die op dit moment beschikbaar zijn om te worden geïmporteerd in Yuki. Klik voor alle zekerheid altijd even op de knop Verversen om ervoor te zorgen dat de lijst met beschikbare facturen up-to-date is.
Om alleen de geselecteerde facturen of alle facturen te importeren, klik je respectievelijk op de knop Importeer geselecteerde facturen of Importeer alle facturen.
Bovenin je scherm zie je nu in de gele balk de Mollie factuur die is geïmporteerd.
De geïmporteerde Mollie facturen vind je ook terug bij de inkoopfacturen in de Inkoop functionaliteit en natuurlijk bij de crediteur Mollie.
LET OP!
Het vinkje links in je scherm bij Mollie bankafschriften geeft aan dat deze bankafschriften al zijn geïmporteerd in je administratie.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren