Contract beëindigen

Gewijzigd op Do, 18 Apr om 12:51 PM

Om verschillende redenen kan een contract voor een klant voortijdig worden beëindigd. Na de beëindiging van het contract zullen er door Yuki zodra de einddatum van het contract is gepasseerd geen periodieke facturen meer worden klaargezet voor de desbetreffende klant. 


Beweeg met je muis boven het icoon Verkoop in de navigatiebalk, klik op Contracten en selecteer in het nu geopende scherm in het dropdownmenu het overzicht Lopende contracten. 


Het volgende scherm wordt geopend:



Klik op het onderwerp van het lopende contract dat je voortijdig wilt beëindigen. Klik in het nu geopende scherm op de knop met de drie puntjes en vervolgens op de optie Bewerken.



Het volgende scherm wordt geopend:



Voer een einddatum in of wijzig de al ingevoerde einddatum van het contract en klik vervolgens op de knop Bewaren.


LET OP!

Wanneer je de datum van vandaag als nieuwe einddatum invoert, vind je het contract terug in het overzicht 'Beëindigde contracten'.


De nieuwe einddatum van het contract wordt direct getoond in het overzicht van de lopende contracten:



Daarnaast wordt de einddatum van het contract ook getoond op de tijdlijn van het desbetreffende contract.



Het desbetreffende contract verdwijnt uit het overzicht van de lopende contracten zodra de einddatum van het contract is gepasseerd. Je vindt het contract dan terug in het overzicht 'Beëindigde contracten'.


In een beëindigd contract wordt de tijdlijn niet meer getoond.


LET OP!

Wanneer je de datum van vandaag als nieuwe einddatum invoert, vind je het contract terug in het overzicht 'Beëindigde contracten'.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren