Als je net een domein hebt aangemaakt kom je na het openen van het domein in het Backoffice scherm terecht.
Het scherm om de gegevens van het administratieprofiel m.b.v de Administratie Wizard in te voeren wordt als volgt geopend:
- Onder Bedrijven vind je de administraties binnen het domein.
- Klik vervolgens op > voor de desbetreffende administratienaam om het bedrijfsprofiel van de administratie in te gaan voeren.
- Klik in het nu geopende scherm op de knop Bewerken om de gegevens op het tabblad Algemeen in te voeren of te wijzigen.
Op dit tabblad zie je de algemene gegevens van het bedrijf. Hieronder staan enkele velden die bijzondere aandacht nodig hebben.
Aanspreekpunt
Vul hier de contactpersoon in bij de klant met wie je voornamelijk wenst te communiceren over de boekhouding van het bedrijf. Aan deze persoon worden standaard de vragen gesteld en berichten gestuurd inzake de boekhouding (bijvoorbeeld over btw).
Adresgegevens
Vul zo nauwkeurig en volledig mogelijk het adres van de klant in. Dit kan helpen bij het automatisch herkennen van facturen.
Logo (bedrijfslogo en navigatielogo)
Upload hier het bedrijfslogo en/of het navigatielogo.
Het bedrijfslogo wordt op diverse plaatsen gebruikt zoals bijvoorbeeld op de verkoopfacturen die in Yuki worden aangemaakt. Daarnaast maakt het het domein persoonlijker en zal het ook in het kantoorportaal helpen om domeinen en administraties visueel te herkennen.
Het navigatielogo (van de standaard administratie in het domein) wordt bovenin de navigatiebalk van de nieuwe navigatie in Yuki getoond.
Om één of beide logo's te verwijderen selecteer je het selectievakje Afbeelding verwijderen.
Wanneer alleen het bedrijfslogo is geüpload zal dit ook worden getoond bovenin de navigatiebalk van de nieuwe navigatie.
Wanneer geen van beide logo's is geüpload wordt bovenin de navigatiebalk van de nieuwe navigatie de initialen van de domeinnaam getoond.
E-mailadres voor documenten
Dit e-mailadres kan door jezelf en leveranciers worden gebruikt om documenten naar je administratie te mailen. De documenten worden automatisch verwerkt of komen in de workflow 'Te verwerken documenten' of 'Te verwerken banktransacties' terecht.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren