Hoe begin ik als ondernemer met Yuki?

Gewijzigd op Fri, 22 Mar 2024 om 01:54 PM

Opstartfase

Voordat je als ondernemer daadwerkelijk met Yuki kan beginnen dienen het administratiekantoor/accountant en jijzelf gedurende de opstartfase een aantal gegevens in te voeren. 

Alle stappen die samen met de accountant moeten worden doorlopen tijdens de opstartfase worden beschreven in artikel Met nieuw domein starten (ondernemer).


Inloggen in Yuki en navigeren binnen domein

Het inloggen en vervolgens navigeren in Yuki én de verschillende functionaliteiten/features waarvan je binnen een domein gebruik kunt maken wordt beschreven in artikel Hoe kan ik inloggen in mijn domein in Yuki? en Hoe kan ik navigeren in mijn domein in Yuki?


Administratie aanleveren

Om echt met een boekhouding te beginnen, is het belangrijk dat alle bestanden (documenten en banktransacties) worden aangeleverd in Yuki. Dit kan op vijf verschillende manieren gebeuren:

  • Uploaden
  • Via een Dropbox account
  • Via een eigen Google drive account
  • Mailen
  • Met de Yuki Assistant app (beschikbaar voor Apple en Android). 


Hiervoor moet de Postbus worden geopend en één van de volgende opties worden gekozen:



LET OP!

Het gebruik van de Scan Wizard (via de knop 'Scannen') wordt niet langer ondersteund. Daarom raden we je aan om via een andere manier je documenten in Yuki aan te leveren.


Een uitleg over het scannen, uploaden, synchroniseren en mailen van documenten vind je in artikel Scannen, uploaden, synchroniseren en/of mailen van documenten.


Instellingen aanpassen

In je eigen Yuki domein kunnen je persoonlijke voorkeuren en de instellingen die de werking van Yuki beïnvloeden door jouzelf én de accountant worden aangepast:



LET OP!

De instellingen die hier worden getoond zijn afhankelijk van de Yuki licentie, de rechten van een gebruiker in een domein en de extra features die in een domein zijn geactiveerd.


Voor meer uitleg over het aanpassen van de instellingen van je domein zie artikel Instellingen.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren