E-mail delen binnen Yuki

Gewijzigd op Fri, 12 May 2023 om 04:43 PM

Je kunt voor elke e-mail aangeven wie deze mag inzien. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je wilt dat jouw collega's de conversaties met klanten ook kunnen lezen. 



Standaard staat de toegang op Privé en kun je de e-mail dus alleen zelf lezen. je kunt de toegang tot je e-mail aanpassen:

  • Iedereen
  • Alle gebruikers
  • Alle werknemers
  • Directie
  • Privé. 


De toegang wordt gewijzigd per e-mail, dus als er een nieuw antwoord wordt ontvangen of verzonden zal deze standaard toegang 'privé' hebben. Je kunt op elk gewenst moment de toegang aanpassen.

De keuze 'privé' of 'zakelijk' linksboven in je scherm zegt niets over de toegang. Deze kan worden gebruikt om onderscheid te maken tussen privé en zakelijke e-mailadressen. 


De e-mails die voor jou toegankelijk zijn (en die niet in je eigen inbox staan) kun je op drie manieren terugvinden:

  • Op de adreskaart van de verzender
  • Op de adreskaart van de ontvanger
  • Via de zoekfunctie.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren