Je kunt voor elke e-mail aangeven wie deze mag inzien. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je wilt dat jouw collega's de conversaties met klanten ook kunnen lezen.
Standaard staat de toegang op Privé en kun je de e-mail dus alleen zelf lezen. je kunt de toegang tot je e-mail aanpassen:
- Iedereen
- Alle gebruikers
- Alle werknemers
- Directie
- Privé.
De toegang wordt gewijzigd per e-mail, dus als er een nieuw antwoord wordt ontvangen of verzonden zal deze standaard toegang 'privé' hebben. Je kunt op elk gewenst moment de toegang aanpassen.
De keuze 'privé' of 'zakelijk' linksboven in je scherm zegt niets over de toegang. Deze kan worden gebruikt om onderscheid te maken tussen privé en zakelijke e-mailadressen.
De e-mails die voor jou toegankelijk zijn (en die niet in je eigen inbox staan) kun je op drie manieren terugvinden:
- Op de relatiekaart van de verzender
- Op de relatiekaart van de ontvanger
- Via de zoekfunctie.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren