Status van registratie bij Yuki Pay

Gewijzigd op Di, 17 Jun om 12:44 PM

Als de registratie goed is verlopen en goedgekeurd ontvang je een notificatie dat de registratie succesvol is verlopen. 

Na het openen van de Yuki Assistant App en vervolgens te te klikken op Yuki Pay, kom je meteen in het beginscherm van Yuki Pay terecht.


Wanneer de registratie echter niet succesvol verloopt kan je registratie bij Yuki Pay drie mogelijke statussen hebben:

  • Meer informatie nodig
  • Identificatie is mislukt
  • Onboarding niet succesvol.


Hieronder worden de drie verschillende statussen kort besproken.


Status 'Meer informatie nodig'

Yuki Pay heeft meer informatie nodig om je registratie succesvol af te ronden.


Je ontvangt de onderstaande notificatie in de Yuki Assistant app:

 


Het Support Team van Yuki zal contact met je opnemen om dit te controleren en de ontbrekende informatie bij je opvragen. Zodra je de ontbrekende informatie bij het Support Team hebt aangeleverd, zal de status van je registratie worden aangepast.


Status 'Identificatie is mislukt'

Het is Yuki Pay niet gelukt om je identiteitsbewijs (ID) te verifiëren.


Je ontvangt de onderstaande notificatie in de Yuki Assistant app:


Je kunt de verificatie opnieuw doorlopen door te klikken op de knop Verifieer identiteit.


Let hierbij op de volgende zaken:

  • je bent tenminste 18 jaar oud
  • zorg ervoor dat de scan voldoende is verlicht
  • zorg ervoor dat je identiteitsbewijs onbeschadigd en up-to-date is.

Status 'Onboarding niet succesvol'

Je registratie bij Yuki Pay is helaas afgekeurd. 

Het is niet mogelijk om de registratie opnieuw te doorlopen. De afkeuring van een registratie is een definitieve beslissing.


Je ontvangt de onderstaande notificatie in de Yuki Assistant app:


Een reden voor de afkeuring van de registratie bij Yuki Pay kan bijv. zijn omdat een aantal kernactiviteiten van een bedrijf niet door Swan worden ondersteund.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren