FAQ Yuki Pay - Fraude Preventie

Gewijzigd op Di, 17 Jun om 12:11 PM

Hieronder worden de volgende vragen beantwoord:

  • Welke maatregelen heeft het EMI om frauduleuze activiteiten te voorkomen en op te sporen?
  • Hoe worden verdachte transacties of activiteiten gecontroleerd en aangepakt?

Welke maatregelen heeft het EMI om frauduleuze activiteiten te voorkomen en op te sporen?

Swan heeft een sterk identiteitsverificatieproces om te voorkomen dat klanten rekeningen openen onder valse identiteiten.

Swan is zeer waakzaam en heeft een sterk klantenonderzoek om frauduleuze transacties en operaties op te sporen.


Hoe worden verdachte transacties of activiteiten gecontroleerd en aangepakt?

Swan controleert accountactiviteiten, met name transacties, actief in realtime om waarschuwingen voor mogelijk verdachte transacties te ontvangen. Sommige waarschuwingen leiden tot onmiddellijke blokkering van transacties, andere niet. Alle waarschuwingen worden intern verwerkt en in bepaalde gevallen kan om aanvullende informatie worden gevraagd om de transactie goed te keuren.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren