Bij het aanmaken van een domein in het portaal wordt er ook meteen een administratie aangemaakt. Binnen een domein kan een ondernemer natuurlijk meer dan één administratie willen voeren.
Je moet hierbij bijvoorbeeld denken aan een holding en één of meer werkmaatschappijen etc.
Een gebruiker met een 'Backoffice' rol in het domein of de rol 'Directie' kan een nieuwe administratie toevoegen aan het domein.
Een nieuwe administratie kan worden toegevoegd vanuit verschillende plaatsen in het domein:
- Klik boven de navigatiebalk op het icoon Wissel domein en vervolgens op Mijn domein
OF - Klik in de navigatiebalk op het icoon Instellingen.
- Klik vervolgens in het nu geopende scherm in de sectie Domein op Bedrijven.
- Open de weergave Standaard.
Klik op de knop + Bedrijf. Het volgende scherm wordt geopend:
Voer in dit scherm en alle volgende schermen de gegevens (administratieprofiel) van de nieuwe administratie in.
Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Administratieprofiel (bedrijf) aanmaken.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren