FAQ Bundels
Voor jou verandert er niets. Je blijft je huidige functionaliteiten/features behouden. Wanneer je bijvoorbeeld op dit moment gebruik maakt van Yuki Factuur en Mollie kun je de...
Vr, 8 Jan, 2021 at 4:51 PM
Zodra je via de Yuki Store een bundel kiest of een extra feature toevoegt, kan je direct gebruik maken van alle features in de door jou gekozen bundel of het extra feature. ...
Vr, 8 Jan, 2021 at 2:07 PM
Je kunt je bundel wijzigen via de Yuki Store. De Yuki Store kun je vanuit elk scherm in je domein openen: klik bovenin de navigatiebalk op het icoon Wissel domein en verv...
Vr, 8 Jan, 2021 at 2:08 PM
Wanneer je voor een uitgebreidere bundel kiest (upgrade) of besluit om te downgraden naar een bundel met minder features gaan er geen gegevens verloren. Via het Archief he...
Vr, 8 Jan, 2021 at 2:08 PM
Ja, in elke bundel kun je gewoon gebruik blijven maken van de Yuki Assistant app. Afhankelijk van je gekozen bundel heb je wel meer of minder functionaliteit/features tot je be...
Vr, 8 Jan, 2021 at 2:09 PM
Het maximum aantal facturen per maand wordt berekend op basis van het totale aantal inkoop- en verkoopfacturen samen. Onder inkoopfacturen vallen ook alle bonnetjes die vi...
Vr, 8 Jan, 2021 at 2:10 PM
Het maximum aantal facturen per maand heeft betrekking op je domein in zijn geheel. Wanneer je bijvoorbeeld een domein met twee administraties hebt en de bundel Medium heb...
Vr, 8 Jan, 2021 at 2:10 PM
Wanneer je het maximum aantal facturen van je bundel in je domein bijna hebt bereikt. zal er een melding verschijnen in je domein. Deze melding wordt ook per e-mail gestuurd n...
Vr, 8 Jan, 2021 at 2:11 PM
Nee, in het begin van de volgende maand begint de telling van het maximaal aantal facturen weer op '0'. Het overschot aan facturen van de vorige maand kan dus niet wo...
Vr, 8 Jan, 2021 at 2:11 PM
Bij het overschrijden van het maximum aantal facturen per maand kun je Yuki gewoon blijven gebruiken. Er verschijnt echter wel een melding in je domein dat je het maximum a...
Vr, 8 Jan, 2021 at 2:12 PM