Partnerportaal

Hoe kan ik een gebruiker verwijderen uit het portaal?
Alleen een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan een gebruiker uit het portaal verwijderen.  Vanuit de desktop in het Yuki backoffice portaal klik je onderi...
Vr, 6 Sep, 2019 at 12:26 PM
Hoe kan ik een domein afschermen voor medewerkers in het portaal?
Via de instellingen van een domein kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' de toegang tot een domein afschermen.  Het scherm om de instellingen van een do...
Vr, 6 Sep, 2019 at 12:34 PM
Hoe kan ik een domein verwijderen uit het portaal?
Een domein kan NIET worden verwijderd uit een portaal in Yuki. Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' heeft wel de mogelijkheid om het contract van een domei...
Vr, 6 Sep, 2019 at 12:34 PM
Hoe kan ik een administratie verwijderen uit een domein?
Een administratie kan alleen worden verwijderd uit een domein wanneer er geen gegevens (transacties of documenten) zijn verwerkt in de administratie. Een gebruiker met de &...
Vr, 6 Sep, 2019 at 12:44 PM
Hoe stel ik steekproeven in?
Alleen een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan de steekproefcontrole van door de backoffice verwerkte transacties (documenten en banktransacties) activeren.  ...
Vr, 6 Sep, 2019 at 12:46 PM
Hoe kan ik mijn inlognaam (e-mailadres) voor het portaal wijzigen?
Indien je hebt besloten om je inlognaam aan te passen omdat het e-mailadres niet meer in gebruik of toegankelijk is dan kan dit altijd door jezelf worden gewijzigd indien je al...
Vr, 6 Sep, 2019 at 12:48 PM
Hoe kan ik mijn wachtwoord voor het portaal wijzigen?
Het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen in het portaal kan altijd door jezelf worden gewijzigd indien je al bent ingelogd in het portaal.  Open je eigen adreskaart d...
Vr, 6 Sep, 2019 at 12:49 PM