Software vragen

FAQ: Hoe herstel ik snel een verkeerd geboekte herkenningsregel?
Het kan voorkomen dat een bank herkenningsregel verkeerd is aangemaakt en dat banktransactie daardoor verkeerd geboekt worden. Alles 1 voor 1 herste...
Wo, 14 Okt, 2015 at 4:40 PM
FAQ: Hoe werkt de OCR herkenning?
In het stappenplan van een efficiënte documentherkenning is aangegeven dat wanneer na stap 2 blijkt dat de herkenning nog niet optimaal loopt gebruik ...
Ma, 8 Jun, 2015 at 3:07 PM
FAQ: Hoe werkt de bankherkenning?
Het is in Yuki mogelijk om vanaf dag 1 de bank tussen de 90 en 100% te kunnen automatiseren. Dat vraagt natuurlijk om toelichting. Zodra de bank geïmp...
Wo, 15 Okt, 2014 at 2:58 PM
Herkent Yuki docx bestanden? Of moet het echt een pdf zijn?
Direct na het uploaden van de docx zijn de gegevens niet zichtbaar op je scherm. Yuki herkent docx bestanden, na ongeveer 30 minuten wordt e...
Wo, 21 Mei, 2014 at 10:15 AM
Kan ik klanten in laten loggen in Yuki via mijn eigen website?
Het is voor Yuki Platform Partners mogelijk om op hun website een widget te plaatsen die verwijst naar de inlogsessie van Yuki Met onders...
Ma, 8 Jun, 2015 at 3:34 PM
Hoe kan ik de rechtsvorm wijzigen?
Bij de opstart dient zowel de rechtsvorm als de naam van de eigenaar, door de BackOffice, genoteerd te worden. Op het moment dat er nog niets is ...
Ma, 8 Jun, 2015 at 3:15 PM
Hoe ontstaan de aandachtspunten bij Yuki postbus?
In het overzicht 'Yuki postbus' 'digitale post' zie je een lijst van documenten die vanuit een externe bron aan Yuki zijn aangeboden....
Ma, 6 Okt, 2014 at 12:22 PM
Hoe kan ik een btw aangifte verwijderen?
Een aangifte omzetbelasting die is verstuurd naar de Belastingdienst kan niet verwijderd worden. In alle andere gevallen kan de aangifte omzetbe...
Ma, 8 Jun, 2015 at 5:55 PM
Hoe laat ik Yuki documenten het beste herkennen?
Als begonnen wordt met het werken in Yuki is de ideale werkwijze om te starten met het insturen van 1 factuur van elke relatie. Bij de eerste verwerkin...
Di, 7 Okt, 2014 at 8:48 AM
Yuki boekt een factuur automatisch, maar ik wil het anders verwerkt hebben. Hoe los ik dit op?
Als een factuur een aantal maal verwerkt is zonder dat hij aangepast wordt zal Yuki hem automatisch gaan boeken. Na verloop van tijd kan het voorkome...
Ma, 22 Sep, 2014 at 1:03 PM