Je kunt controleren welke versie van de Yuki Assistant app momenteel op je Smartphone is geïnstalleerd door rechtsboven in het startscherm van de Yuki Assistant app te klikken op het icoontje (radertje). In het nu geopende scherm scroll je vervolgens helemaal naar beneden om de versiegegevens te bekijken.
Software release
- Vraag via link (URL) in e-mail direct te openen in Yuki Assistant app
Wanneer de backoffice een vraag stelt, wordt door Yuki ook een e-mail verstuurd. In deze e-mail bevindt zich een link (URL), door op deze link te klikken wordt de vraag direct geopend in de Yuki Assistant app.
Documenten uploaden
- Tegelijkertijd uploaden van meerdere foto's vanuit Galerij
Vanuit de Galerij kunnen nu meerdere foto's tegelijkertijd worden geselecteerd en geüpload.
Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Documenten aanleveren via Yuki Assistant app.
Workspace
- Document(en) aan vraag toevoegen van buiten het Yuki Archief
Een document kan behalve vanuit het Yuki Archief ook aan een vraag worden toegevoegd vanuit een folder op je Smartphone, vanuit de Galerij of door het nemen van een foto.
- Functionaliteit 'Taken' verbeterd en uitgebreid
De functionaliteit van Taken in de Yuki Assistant app is als volgt verbeterd en uitgebreid:
- De getoonde taken in het scherm kunnen worden gefilterd op prioriteit, type of datum.
- Document kan behalve vanuit het Yuki Archief ook aan taak worden toegevoegd vanuit een folder op je Smartphone, vanuit de Galerij of door het nemen van een foto.
- Mogelijk om gegevens van een al aangemaakte taak te wijzigen.
- Mogelijkheid om een taak aan te maken van het type 'Taak' of 'Vrijgeven voor betaling'.
- Taaksoort 'Vrijgeven voor betaling' kan worden gebruikt in een workflowregel om betaling van facturen vrij te geven.
Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Workspace van Yuki Assitant app.
Discover
- Selectie van grafieken die in financiële monitor worden getoond
Je kunt nu zelf bepalen welke grafieken in de financiële monitor moeten worden getoond. Deze keuze leg je vast bij de instellingen van de Yuki Assistant app. Er moet ten minste één grafiek worden geselecteerd.
Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Instellingen van Yuki Assistant app.
Opgeloste bugs
Inloggen via Yuki Assistant app
- Users with a dash on their emails weren't able to log in to Yuki Assistant.
Documenten aanleveren
- When uploading a document as paid by employee, we are now filling paid by with the name of the user uploading the document on the BO screen.
Discover
- While using a domain without data from last year, some charts in the monitor didn't work correctly, as it always compares the current figures, with the ones from last year.