Wanneer de accountant de functionaliteit 'Zelfboeken' heeft geactiveerd voor je domein kan een gebruiker met de rol 'Directie' in het domein de rol 'Backoffice' aan een gebruiker toewijzen. Een gebruiker met deze rol krijgt toegang tot de Backoffice boekhoudfuncties en kan dus zelf de volledige boekhouding doen.


LET OP!

Het feature Zelfboeken is alleen beschikbaar in de bundel Small, Medium, Large of Unlimited. 

Indien je nog niet hebt gekozen voor een bundel verschijnt een melding dat je één van deze bundels moet activeren.


Bij het openen van je domein kan de rol 'Backoffice' worden toegewezen aan de hand van de onderstaande pop-up. 



Om de rol 'Backoffice' toe te kennen aan een gebruiker in je domein klik je op de link Rol toekennen.


Het volgende scherm wordt geopend:



Selecteer hier de gebruiker(s) waaraan de rol 'Backoffice' moet worden toegekend.


LET OP!

De eerste gebruiker met de rol 'Backoffice' is gratis en dus inbegrepen bij de prijs van jouw bundel. Voor elke extra gebruiker met de rol 'Backoffice' in je domein wordt maandelijks €25.00 gefactureerd.