Je kunt controleren welke versie van de Yuki Assistant app momenteel op je Smartphone is geïnstalleerd door rechtsboven in het startscherm van de Yuki Assistant app te klikken op het icoontje (radertje). In het nu geopende scherm scroll je vervolgens helemaal naar beneden om de versiegegevens te bekijken.


Software release


  • Pop-up melding over einddatum trial versie van Yuki


In een domein met het prijsmodel bundle pricing verschijnt er nu voor elke gebruiker met de rol 'Directie' een pop-up melding in het scherm zodra  de einddatum van de trial bijna gepasseerd is. De gebruiker dient via het Internet in te loggen in Yuki om vervolgens via de Yuki Store de juiste bundel te kiezen.


Voor een uitgebreide beschrijving van de trial versie van Yuki zie artikel Wat houdt de trial versie van Yuki in?



Documenten aanleveren


  • Nieuw upload proces voor documenten


Het proces dat moet worden doorlopen om documenten up te loaden in je administratie is verbeterd:

  • Uploadproces is verkort en vereenvoudigd
  • Meerdere pagina's van document kunnen tegelijkertijd worden geüpload
  • Pagina's van document kunnen in de juiste volgorde worden geplaatst.


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Documenten aanleveren via Yuki Assistant app.



Discover


  • Uitbreiding van Zoekfunctie 


De Zoekfunctie doorzoekt nu ook de categorieën Taken en Backoffice vragen/antwoorden naar alles wat voldoet aan de ingevulde zoekterm(en).  Naast de zoekresultaten toont Yuki ook een zogenaamde Beste match, het zoekresultaat dat volgens Yuki het beste past bij de ingevoerde zoekterm(en).


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Discover gegevens via Yuki Assistant app.



Instellingen


  • Bij het inloggen toegangscode gebruiken i.p.v. wachtwoord


Je hebt de mogelijkheid om bij het inloggen een 6-cijferige toegangscode in te voeren i.p.v. een wachtwoord. Deze toegangscode stel je éénmalig in bij de instellingen van de Yuki Assistant app. Vanaf dat moment moet deze code elke keer worden ingevoerd wanneer je de Yuki Assistant app wilt gaan gebruiken. 


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Instellingen van Yuki Assistant app.


Opgeloste bugs



Documenten aanleveren


  • Prevent dropdown when only a single company
  • Because of an iOS update, iPhone users weren't able to share documents from outside the app.


Discover


  • Some contacts were not showing correctly when the domain had ore than one company.


Instellingen


  • Users were not able to use the biometrics due to a problem with the 2FA, causing them to type a password on every login.