Elke klant kan een rating geven over zijn of haar tevredenheid over het beheer van het domein.


Het scherm om de tevredenheid rating over een specifiek domein te bekijken en/of te wijzigen wordt als volgt geopend:

  • in het backoffice portaal klikken op Beheer en vervolgens op Domeinen. Klik vervolgens op de naam van het domein.
  • in het backoffice portaal klikken op Beheer en vervolgens op Domeinen. Beweeg met je muis vervolgens boven de regel van het desbetreffende domein, klik op de knop met de drie puntjes en selecteer vervolgens Bekijk domeingegevens in het menu.


Het volgende scherm wordt geopend:



Klik vervolgens op Tevredenheid.


Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm worden van elke tevredenheid rating door de gebruiker over het domein de volgende gegevens getoond:

  • Tevredenheid rating
  • Datum 
  • Eigenaar
  • Login eigenaar
  • Status
  • Startdatum contract
  • Einddatum contract
  • Opmerking
  • Datum opmerking.


Vanuit dit scherm kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice':

  • een opmerking toevoegen
  • een opmerking wijzigen.

Filters

In dit scherm kun je de getoonde gegevens filteren op de Rating van de tevredenheid:

  • Zeer tevreden
  • Tevreden
  • Niet tevreden, niet ontevreden
  • Ontevreden
  • Zeer ontevreden.

Opmerking toevoegen

Om een opmerking toe te voegen aan een tevredenheid rating beweeg je met je muis boven de regel van de desbetreffende rating en klik je vervolgens op de knop Voeg een nieuwe opmerking toe.



Het volgende scherm wordt geopend:



Voeg een opmerking toe en klik vervolgens op de knop Toevoegen.


De opmerking wordt toegevoegd aan de desbetreffende tevredenheid rating.



Opmerking wijzigen

Een toegevoegde opmerking kan altijd worden bewerkt door met je muis te bewegen boven de regel van de desbetreffende rating en vervolgens te klikken op de knop Wijzig opmerking.



Het volgende scherm wordt geopend:



Wijzig de opmerking en klik vervolgens op de knop Bewaren.