In het Yuki backoffice portaal kan een kantoor ervoor kiezen om klanten regelmatig te vragen naar hun tevredenheid. 


Alleen een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan de functionaliteit tevredenheid activeren.


Na het activeren van de tevredenheid moet ook de maandelijkse frequentie van de vraag over tevredenheid worden aangegeven en kan er desgewenst een eigen standaardvraag worden aangemaakt.


Een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' heeft geen toegang tot de instellingen van de tevredenheid.


In het backoffice portaal klik je rechtsboven in je scherm op het icoon Instellingen.



Het volgende scherm wordt altijd geopend in de weergave met de algemene instellingen van het portaal:



In dit scherm vind je behalve de instellingen voor de tevredenheid ook de volgende algemene instellingen:

  • steekproeven
  • documentverwerking
  • btw-aangifte goedkeuring
  • beveiliging
  • toegangsinstellingen voor eindgebruikers (klanten.

Tevredenheid instellen

Activeer de functionaliteit klanttevredenheid door het selectievakje voor Laat klanten regelmatig hun tevredenheid aangeven aan te vinken.



Daarna stel je de maandelijkse frequentie van de vraag over de tevredenheid in en formuleer je vervolgens desgewenst je eigen standaardvraag in het Nederlands, Engels of Frans.


Klik vervolgens op de knop Bewaren om deze instellingen op te slaan.