Een gebruiker van het portaal is een medewerker van het kantoor. Een gebruiker kan verschillende rechten hebben. 


Vanuit dit scherm kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder':

  • een gebruiker aan het portaal toevoegen
  • het profiel van de gebruiker bekijken
  • een gebruiker uit het portaal verwijderen.


LET OP!

In een Basis portaal kunnen maximaal 5 gebruikers worden aangemaakt.


Vanuit dit scherm kan een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice':

  • het profiel van de gebruiker bekijken.


In het backoffice portaal klik je op Beheer en vervolgens op Gebruikers om een overzicht te bekijken van de gebruikers (medewerkers) met hun rol en functie in je (sub)portaal.


Het volgende scherm wordt geopend:



TIP!

Klik op de regel van een gebruiker Indien alle gegevens in een kolom niet volledig worden getoond.


Filters

De getoonde gegevens kunnen worden gefilterd op de Rol van gebruikers in domeinen: 

  • Portaalbeheerder
  • Portaal backoffice controller
  • Portaal backoffice
  • Portaal data-entry.

Gebruiker aan portaal toevoegen

Om een gebruiker aan het portaal toe te voegen, klik je op de knop Voeg nieuwe gebruiker toe.


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Gebruiker (kantoormedewerker) toevoegen aan of verwijderen uit het portaal.


Profiel van gebruiker bekijken

Om het gebruikersprofiel te bekijken, klik je op de naam van de gebruiker.


Voor een uitgebreide beschrijving hiervan zie artikel Gebruikersprofiel in portaal bekijken en/of wijzigen.


Gebruiker uit portaal verwijderen

Indien nodig kan een gebruiker ook worden verwijderd door te klikken op de naam van de gebruiker en vervolgens in het nu geopende scherm op de knop Gebruiker verwijderen.