Voor veel klanten zal een domein hetzelfde zijn als de online administratie van zijn of haar bedrijf. Binnen een domein kunnen echter meerdere administraties worden gevoerd.


Het scherm om de administraties van een specifiek domein te bekijken en/of te wijzigen wordt als volgt geopend:

  • in het backoffice portaal klikken op Beheer en vervolgens op Domeinen. Klik in het nu geopende scherm op de naam van het domein.
  • in het backoffice portaal klikken op Beheer en vervolgens op Domeinen. Beweeg met je muis vervolgens boven de regel van het desbetreffende domein, klik op de knop met de drie puntjes en selecteer vervolgens Bekijk domeingegevens in het menu. 


Het volgende scherm wordt geopend:



Klik vervolgens op Administraties.


Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm worden van elke administratie in het domein de volgende gegevens getoond:

  • Administratie
  • Postcode
  • Plaats
  • KvK-nummer
  • Btw-nummer
  • Startdatum contract 
  • Einddatum contract.


Om de details (instellingen) van een administratie in te voeren en/of te wijzigen klik je op de naam van de administratie.


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Administratiegegevens (instellingen) bekijken.