In het Yuki backoffice portaal is een overzicht beschikbaar aangaande de productiviteit van de medewerkers in het portaal. 


Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice' kan dit overzicht bekijken.


Er worden statistieken bijgehouden van bijvoorbeeld het aantal verwerkte transacties per dag, medewerker, documentsoort, domein etc.

Daarnaast kun je ook zien welke medewerker de meeste backoffice vragen heeft beantwoord, de meeste transacties handmatig heeft gematcht of de meest succesvolle herkenningsregels met automatische afhandeling heeft aangemaakt.


LET OP!

De klant kan in zijn of haar eigen domein (in de Postbus) een specificatie van de facturabele verwerkte transacties bekijken. Hier worden de totale transacties van de factuur opgesplitst getoond naar documenttype.


In het backoffice portaal klik je op Beheer  en vervolgens op Overzichten

In het nu geopende scherm klik je op Productiviteit om een overzicht te bekijken van het aantal verwerkte transacties in de domeinen van het portaal.


Het volgende scherm wordt altijd in de weergave Transacties per gebruiker geopend:



Weergaven

Je kunt in dit scherm ook aangeven dat één van de andere weergaven moet worden getoond:


  • Transacties per domein


  • Transacties per documentsoort


Filters

In alle weergaven kun je de getoonde gegevens filteren op:

  • Transactietype: toon alleen verwerkte transacties, data-entry voltooid, beantwoorde backoffice vragen, handmatige matching of automatisch verwerkt via herkenningsregels
  • Documentsoort: Standaard, Elektronisch afschrift, Inkoopfactuur, Verkoopfactuur (Yuki factuur), Bankafschrift, Kasstaat, Omzetbelasting, Financieel importbestand, Salarisstrook, SEPA, Memoriaal, Beginbalans, Aangifte loonheffing, Herinnering onbetaalde factuur, Verkoopfactuur (geüpload) of Declaratie.
  • Periode: geef aan, indien mogelijk, van welke periode je de gegevens wilt bekijken.


De hierboven genoemde filters Transactietype en Documentsoort verfijnen elkaar en werken als EN-EN criteria.