Software release


  • In nieuw contract kan ordernummer worden ingevoerd


Bij het aanmaken van een nieuw contract (periodieke facturen) kan bij de aanvullende informatie van de periodieke factuur nu ook het ordnernummer worden toegevoegd.


Voor een uitgebreide omschrijving zie artikel Aanvullende informatie aan periodieke factuur toevoegen.


  • Pop-upvenster van mogelijke duplicaat facturen (in invoerscherm van accountant) is verbeterd en uitgebreid


In dit pop-upvenster kunnen nu de gegevens van een mogelijke duplicaatfactuur worden gewijzigd. Na het bewaren van de wijzigingen kan de desbetreffende factuur vervolgens worden afgehandeld waardoor direct het volgende te verwerken document in de wrokflow wordt geopend.


Daarnaast verschijnt dit pop-upvenster nu ook in het scherm wanneer er sprake is van mogelijke duplicaat verkoopfacturen.


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Inkoopfactuur boeken of Verkoopfactuur boeken.


  • Automatische import van Mollie bankafschriften en/of facturen


Het is nu mogelijk om bij de instellingen van Mollie aan te geven dat alle bankafschriften en nieuwe facturen van Mollie vanaf vandaag elke dag automatisch moeten worden geïmporteerd in je administratie in Yuki. De twee meest recente facturen en/of bankafschriften van het huidige jaar zullen worden geïmporteerd.

Oudere facturen en/of bankafschriften kunnen indien nodig nog altijd handmatig worden geïmporteerd.


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Administratie koppelen met bestaande account bij Mollie.



Opgeloste bugs


  • AD-B-7664 It is no longer possible to merge any document with a VAT return. If a user tries to merge the document with a vat return he will get an error message.
  • AD-B-17228 186984 You can now access again the details of Quality Monitor sections 'Unknown category' and 'Unclear transactions' by clicking on the '>' icon.

  • AD-B-19098 From now on, you cannot delete tax type 11 Input Tax (TRMAdvance tax) of 0,00% anymore and if you would have done this previously, you can now create it again.

  • AD-B-18351 Contract billing: Manually processing invoices a day later could disrupt the contract flow.

  • AD-B-18623 Contract billing: Invoices of some contracts were sent two times, this has now been fixed.








.