In een domein kan worden ingesteld welke gebruiker per administratie welke berichten vanuit Yuki gaat ontvangen.


De berichten gaan over de volgende zaken:

  • Vragen over de administratie
  • Berichten over de btw-aangifte
  • Vragen over aandachtspunten (bijvoorbeeld documenten die niet verwerkt kunnen worden)
  • Taken met betrekking tot salarisstroken.
    Deze instelling is alleen van toepassing wanneer er gebruik wordt gemaakt van de Nmbrs, Loket of Yuki salarisservice.


Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' of de eigenaar van het domein kan de berichten van Yuki instellen.


Om de gebruiker te wijzigen die de berichten ontvangt, beweeg je je muis boven het icoon Instellingen op de navigatiebalk en klik je vervolgens op Berichten.


Het volgende scherm wordt geopend:



Selecteer nu de gebruiker die de berichten vanuit Yuki moet ontvangen.


Voor een uitgebreide beschrijving van het instellen van de berichten vanuit Yuki zie artikel Berichten van Yuki instellen.