Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan hier een overzicht bekijken aangaande de historie van de transacties die in een bepaalde periode in elk domein werden verwerkt. 


Er worden statistieken bijgehouden van bijvoorbeeld het totale aantal verwerkte transacties per maand of het percentage automatisch verwerkte transacties. 


Vanuit je desktop van het backoffice portaal klik je op de tegel Transacties om een overzicht te bekijken van de door de backoffice medewerkers én automatisch door Yuki verwerkte transacties in de domeinen van het portaal.



Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm kun je de volgende knoppen en/of dropdownmenu's gebruiken: 

  1. Geef hier het aantal regels (met gegevens) aan dat moeten worden getoond.
  2. Geef hier aan of je de verwerkte transacties per domein of per administratie (in een domein) wilt bekijken.
  3. Selecteer het overzicht van de verwerkte transacties van alle administraties of alleen de administraties in de domeinen van een specifiek (sub)portaal.
  4. Maak hier een keuze op welke documentsoort je de verwerkte transacties wilt filteren: alle documentsoorten, standaard, elektronisch afschrift, inkoopfactuur, verkoopfactuur, bankafschrift, kasstaat, omzetbelasting, financieel importbestand, salarisstrook, SEPA, memoriaalboeking, beginbalans, aangifte loonheffing, herinnering onbetaalde factuur, verkoopfactuur of declaratie.
  5. Selecteer hier de periode waarvan je de verwerkte transacties wilt bekijken.
  6. Download dit overzicht als een Excel bestand door te klikken op de knop Export naar Excel.


 Door te klikken op een kolomkop kun je elke kolom desgewenst in omgekeerde volgorde sorteren.