Voor de documenten in het Archief kan worden ingesteld welke gebruikers toegang hebben tot de standaard documenten in de grijze ordners (bovenste plank in het Archief).


Eén van de volgende standaard beveiligingsniveaus voor niet-financiële documenten kan worden ingesteld::

  1. Iedereen
  2. Alle gebruikers
  3. Alle werknemers
  4. Directie
  5. Privé.


TIP!

De gebruikers die je hier selecteert zijn ook de enigen die toegang hebben tot de gekleurde ordners (onderste plank in het Archief).


Na het instellen van een beveiligingsniveau zijn de documenten nog wel toegankelijk voor een gebruiker met de 'Backoffice' rol in het domein maar niet meer zichtbaar voor alle andere gebruikers zonder toegang. 


Staat het beveiligingsniveau op Privé dan heeft alleen de eigenaar toegang tot deze documenten. 


Alle vastgelegde instellingen zoals o.a. de archief instellingen zijn op één plaats in je domein samengebracht en gecategoriseerd. 


Open de instellingen van je domein door in de navigatiebalk te klikken op het icoon Instellingen en vervolgens in het nu geopende scherm op Archief instellingen


Het volgende scherm wordt geopend:



Selecteer in het dropdownmenu het gewenste standaard beveiligingsniveau voor niet-financiële documenten.


Klik op de knop Bewaren.