Je hebt de basistraining in ons LMS-systeem gevolgd, of je hebt de basistraining bij ons op kantoor gevolgd bij een Yuki-trainer. Met het afronden van de basistraining krijg je toegang tot het volledige support portaal, te bereiken via https://support.yuki.nl. Dit houdt in dat je:

  • Duidelijke opstarthandleidingen kunt raadplegen. We hebben zowel een opstarthandleiding voor de accountant, als voor de ondernemer

  • De knowledge base kunt raadplegen, waar ruim 700 artikelen in staan die je helpen bij het gebruik van Yuki

  • Toegang hebt tot onze community, waar je gewenste functionaliteiten in kunt dienen op het feature forum en kunt communiceren met andere Yuki gebruikers op het discussieforum

  • Tickets aan kunt maken, indien het bovenstaande geen oplossing biedt en je een vraag wilt stellen aan één van onze supportmedewerkers.


We hebben het support portaal zo ingericht dat je snel en gemakkelijk antwoord kunt krijgen op de vragen die je hebt over het gebruik van Yuki. Zoveel mogelijk van de kennis die wij bezitten, hebben we hier gedeeld en zijn nu voor jou toegankelijk. We leggen graag uit hoe je het best in ons support portaal kunt werken. Dan doen we aan de hand van de kanalen zoals hierboven te beschrijven en je te laten zien hoe je kunt zoeken in het portaal!