Je kunt hier bepalen wat er in jouw persoonlijke agenda moet worden getoond en welke personen (gebruikers of werknemers) je kunt selecteren bij het maken van een afspraak. 

Ook het wel of niet tonen van het aantal taken per taaksoort in je takenlijst kun je hier instellen.


Alle vastgelegde instellingen zoals o.a. de instellingen van je agenda zijn op één plaats in je domein samengebracht en gecategoriseerd.


Open de instellingen van je domein door in de navigatiebalk te klikken op het icoon Instellingen en vervolgens in het nu geopende scherm op Agenda


Het volgende scherm wordt geopend:




























Toon afgezegde afspraken

Een afgezegde afspraak wordt doorgehaald getoond in je agenda.


Toon alleen de eerste regel van de afspraakinformatie


Toon verjaardagen

De verjaardag van een persoon (werknemer, klant en/of leverancier) wordt getoond indien op zijn of haar relatiekaart de geboortedag is ingevuld.

Direct selecteerbaar bij aanmaken van afspraken

Geef hier aan je gebruikers of werknemers direct kunt selecteren bij het aanmaken van een afspraak in de agenda.


Toon totalen per taaksoort in takenlijst

Geef aan of rechts in je takenlijst wel of niet een balk moet worden getoond met het aantal taken per taaksoort.

In deze balk kun je filteren op door jou uit te voeren taken (To-do), taken van jou die nog uitstaan (Uitstaand) en alle taken in een bepaalde periode (Historie).

De schuifbalk kan worden gebruikt als een subfilter om alle taken met een bepaalde prioriteit te tonen:

- Urgent

- Hoog of Urgent

- Middel, Hoog of Urgent

- Elke prioriteit.















Klik op de knop Bewaren om je wijzigingen te bewaren.