In Yuki heb je de mogelijkheid om afdelingen in te stellen. Hierdoor kun je in een aantal overzichten filteren op afdeling, bij werknemers een afdeling vastleggen, nieuwsberichten voor een specifieke afdeling aanmaken etc.


Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' of 'HRM' kan een afdeling wijzigen, (in bulk) verwijderen of aanmaken.


Klik linksboven in elk Yuki scherm in het domein op het bedrijfslogo en vervolgens op Instellingen.



Het volgende scherm wordt geopend:


Klik Vervolgens op het icoon Tags & afdelingen. Selecteer bovenin het nu geopende scherm Afdelingen.


Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm zijn er als voorbeeld al een aantal afdelingen ingesteld.


Klik op > voor de desbetreffende afdeling om de afdeling te verwijderen of de naam van de afdeling te wijzigen.


Afdeling aanmaken

Om een nieuwe afdeling in een domein aan te maken klik je linksboven in je scherm op de knop + Nieuwe afdeling.


Het volgende scherm wordt geopend:



Voer hier de naam van de afdeling in en klik vervolgens op de knop Bewaren.