Alleen een gebruiker met een 'Backoffice' rol in het domein kan speciale klantspecifieke afspraken over een administratie, relatie of een grootboekrekening vastleggen


Het overzicht van alle vastgelegde klantspecifieke afspraken kan ook alleen worden bekeken door een gebruiker met een 'Backoffice' rol.


Hieronder wordt uitgelegd hoe je achtereenvolgens een klantspecifieke notitie vastlegt bij een administratie, een relatie en een grootboekrekening.


Notitie over administratie vastleggen

Open 'Mijn domein':

  • Beweeg met je muis boven het icoon Mijn Yuki in de navigatiebalk en klik vervolgens op de tegel Mijn domein
  • Klik in de navigatiebalk op het icoon Dashboard en vervolgens op de tegel Mijn domein
  • Klik in de navigatiebalk op het icoon Instellingen en vervolgens in het nu geopende scherm op Mijn domein.


Selecteer vervolgens de administratie waarbij je een notitie wilt vastleggen. Open het tabblad Juridisch en klik vervolgens op de knop Bewerken. Leg in het veld Klantspecifieke opm. de notitie(s) vast.



Klik vervolgens op de knop Bewaren.


Notitie over relatie vastleggen

Beweeg met je muis boven het icoon Adresboek in de navigatiebalk en klik vervolgens op Relaties. Zoek en open de relatiekaart waarbij je een notitie wilt vastleggen. Klik op het tabblad Bedrijf en vervolgens op de knop Bewerken. Leg in het veld Klantspecifieke opm. de notitie(s) vast.



Klik vervolgens op de knop Bewaren.


Notitie over grootboekrekening vastleggen

Beweeg met je muis boven het icoon Boekhouding in de navigatiebalk en klik vervolgens op Rekeningschema. Zoek en open de grootboekrekening waarbij je een notitie wilt vastleggen. Klik op Grootboekrekening en vervolgens op de knop Bewerken. Leg in het veld Notities de notitie(s) vast.


Klik vervolgens op de knop Bewaren.