In een domein kan worden ingesteld welke gebruiker per administratie de berichten vanuit Yuki gaat ontvangen.


Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' of de eigenaar van het domein kan de berichten van Yuki instellen.


De berichten gaan over de volgende zaken:

  • Vragen over de administratie
  • Berichten over de btw-aangifte
  • Vragen over aandachtspunten (bijvoorbeeld documenten die niet verwerkt kunnen worden)
  • Taken met betrekking tot salarisstroken.
    Deze instelling is alleen van toepassing wanneer er gebruik wordt gemaakt van de Nmbrs, Loket of Yuki salarisservice.


Alle vastgelegde instellingen zoals o.a. de instellingen van de berichten zijn op één plaats in je domein samengebracht en gecategoriseerd.


Open de instellingen van je domein door in de navigatiebalk te klikken op het icoon Instellingen en vervolgens in het nu geopende scherm op Berichten.


Het volgende scherm wordt nu geopend:












































Hier kun je per administratie instellen naar wie Yuki berichten stuurt ten aanzien van de volgende onderwerpen:

  • Naar wie gaan standaard de vragen die Yuki over deze administratie heeft?
  • Wie ontvangt berichten rond de (automatische herinneringen en handelingen) btw-aangifte?

    Door hier 'Geen ontvanger' te selecteren, kun je afzien van alle berichten rond de btw-aangifte voor de betreffende administratie (voor als je zeker weet dat je het zelf in de gaten houdt).





  • Wie ontvangt berichten rond aandachtspunten zoals documenten die niet verwerkt kunnen worden of nog ontbreken?
  • Wie ontvangt taken met betrekking tot de salarisstroken?

    Berichten over de salarisstroken kunnen alleen gestuurd worden naar een gebruiker met de rol 'Directie' of 'HRM'.