Vanuit een domein kun je de gegevens van je contract met Yuki bekijken.


Een gebruiker met de 'Backoffice' rol in het domein, de eigenaar van het domein (met rol 'Directie) of een gebruiker met de rol 'Directie', 'Financiële administratie' of 'Externe accountant' kunnen het contract bekijken.


'Mijn domein' kan vanuit verschillende plaatsen in Yuki worden geopend:

  • Beweeg met je muis boven het icoon Mijn Yuki in de navigatiebalk en klik vervolgens op de tegel Mijn domein
  • Klik in de navigatiebalk op het icoon Dashboard en vervolgens op de tegel Mijn domein
  • Klik in de navigatiebalk op het icoon Instellingen en vervolgens in het nu geopende scherm op Mijn domein.


Klik op de knop Mijn Contract.



Het volgende scherm wordt geopend:



De knop Contract opzeggen bovenin dit scherm is alleen beschikbaar voor de eigenaar van het domein met de rol 'Directie' en wordt alleen getoond wanneer er meer dan één administratie in het domein aanwezig is.

De knop Module Management is alleen beschikbaar in een domein met een Basis of Plus licentie. Een gebruiker met de rol 'Directie' kan hier modules of de upgrade naar Yuki Financieel deactiveren.


Je kunt de volgende contractgegevens van het domein bekijken:

  • Contractnummer en startdatum van het contract.
  • Facturatie gegevens: aan wie is de factuur gericht, e-mailadres voor de factuur, automatische incasso gegevens.
  • Actieve contractonderdelen: administratie + aanvullende services zoals de Office module, Vreemde valuta module etc.
  • Eventuele niet-actieve contractonderdelen met de mogelijkheid om deze te heractiveren (alleen mogelijk voor eigenaar van domein)
  • Actieve contract-onderdelen met de mogelijkheid om deze op te zeggen (alleen mogelijk voor eigenaar van domein).