In de personeelsdossiers zijn alle documenten die zijn aangeleverd van en over werknemers opgeborgen. Alle salarisstroken, declaraties, HR documenten en beoordelingen zijn per tabblad geordend.


Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' of 'HRM' kunnen de personeelsdossiers van alle werknemers bekijken

Alle overige gebruikers (indien werknemer) kunnen alleen hun eigen personeelsdossier bekijken vanuit hun eigen relatiekaart (via 'HR documenten').


Alle gebruikers met een 'Backoffice' rol in het domein kunnen NIET de HR documenten (niet-financiële documenten) van alle werknemers bekijken!


Beweeg met je muis boven het icoon Personeel in de navigatiebalk en klik vervolgens op Personeelsdossiers


Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm kun je de volgende knoppen gebruiken:

  1. Maak een nieuw document aan.
  2. Upload meerdere documenten tegelijkertijd.
  3. Scannen.
  4. Toon de ordners waarin de documenten zijn opgeborgen.
  5. Lijstweergave (details) van documenten.
  6. Documentsoorten
  7. Tag cloud
  8. Wel of niet tonen van schermvoorbeeld van het document.
  9.  Wijzig eigenschappen van ordners en tabs.
  10. Zoeken van documenten op Aanmaker, Relatie, Onderwerp, Tag of Bedrag. 
  11. In het Zoekveld typ je vervolgens de naam, tekst, tag of bedrag waarnaar je wilt zoeken.
  12. Datumfilter waarmee je alleen de personeelsdossiers van een bepaald jaar kan opvragen. In de lijstweergave kun je de documenten opvragen per jaar, half jaar, kwartaal of maand. 
  13. Archief instellingen, instelling van het standaard beveiligingsniveau voor niet-financiële documenten.
  14. Bekijk de ordners van een bepaalde administratie of van alle administraties in het domein.