Een taak kun je in Yuki koppelen aan een project vanuit de Agenda.


De Agenda is alleen beschikbaar wanneer een gebruiker met de rol 'Directie' de bundel Small, Medium, Large of Unlimited heeft gekozen via de Yuki Store in het domein.


Alleen een gebruiker met toegang tot een project kan een taak aan het desbetreffende project koppelen.

Een gebruiker met de rol 'Backoffice' in het domein heeft toegang tot alle projecten behalve de projecten met het toegangsniveau 'Beheerder en leden'.


Beweeg met je muis boven het icoon Agenda in de navigatiebalk en klik vervolgens op Nieuwe taak óf open een bestaande taak en klik op de knop Bewerken.



Klik op het vergrootglas in het veld Project en selecteer een project om deze taak aan een project te koppelen.


Wanneer je in het veld Project een naam invoert wordt het project direct aangemaakt (als het project nog niet bestaat). Dit nieuwe project is dan standaard alleen voor jezelf (als beheerder) toegankelijk. Als beheerder kan je de beveiliging van het project instellen.


Na het klikken op de knop Bewaren wordt de taak aan het project gekoppeld.


Gekoppelde taak in project bekijken

Je vindt de taak in het project terug onder de Koppelingen van het project én op het tabblad Totaaloverzicht.


Koppelingen (Taken)



Totaaloverzicht