Alleen de beheerder van een project kan de gegevens van een project wijzigen, het project verwijderen, meerdere documenten in het project uploaden, een taak aanmaken voor het project en de inhoud van een project volledig in een ander bestaand project plaatsen (samenvoegen).


Alle andere gebruikers (inclusief gebruikers met de 'Backoffice' rol in het domein) die toegang hebben tot een project kunnen alleen een nieuwe taak aanmaken.


Om de gegevens van een project te bekijken en/of te wijzigen, beweeg je met je muis boven het icoon Projecten in de navigatiebalk en klik je vervolgens op Lopende projecten, Mijn projecten, Alle projecten of Recent bekeken. In het nu geopende scherm klik je op > voor het desbetreffende project.  


Het volgende scherm wordt geopend:



Op het tabblad 'Details' vind je alle (basis)gegevens zoals die zijn ingevoerd bij het aanmaken van het project. 

Bij de loggegevens kun je o.a. zien op welke datum het project is aangemaakt en/of gewijzigd en door welke gebruiker.


TIPS:

  • Bij het samenvoegen van twee projecten gaan alle overige gegevens van een project zoals het toegangsniveau, de start- en einddatum en de tags verloren. De gegevens van het project waarin de inhoud van een ander project wordt geplaatst is dus leidend. 
  • Om het automatisch toewijzen van een document aan een project op basis van projectcodes in Yuki toe te staan, kan alleen de beheerder van het project het veld Automatisch toewijzen toestaan selecteren.

Totaaloverzicht

Op dit tabblad zie je alle documenten, relaties, e-mail, afspraken en taken (inclusief werkopdrachten) die aan het project zijn gekoppeld.



De gekoppelde banktransacties en transacties van een memoriaalboeking (gekoppeld via grootboekkaart) vind je terug in het overzicht 'Financiële details'.


Door te klikken op het onderwerp of de omschrijving open je direct het document, de relatie, de e-mail, de taak, de afspraak of de werkopdracht.