in Yuki kun je in één overzicht de financiële details bekijken van alle dossiers met de daaraan gekoppelde documenten en transacties. Deze details worden per dossier, afhankelijk van de geselecteerde weergave, gegroepeerd op:

  • Netto omzet.
  • Kostprijs van de omzet.
  • Bedrijfslasten.
  • Overige transacties.


Per dossier wordt het totaalsaldo weergegeven.

Onderaan het overzicht wordt het totaalresultaat van alle geselecteerde projecten/dossiers getoond.


Elke gebruiker kan alleen de financiële details bekijken van een dossier waartoe hij of zij toegang heeft. 


Beweeg met je muis boven het icoon Dossiers in de navigatiebalk en klik vervolgens op Financiële details


Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm kun je de volgende knoppen gebruiken:

  1. Selecteer hier de periode waarvan je de financiële details wilt bekijken.
  2. Maak hier een keuze waarop je de dossiers wilt filteren: Alle dossiers, mijn dossiers of beheerder.
  3. Voer vervolgens het feitelijke zoekcriterium in.
    Door op de knop Zoek te klikken wordt het filter op de lijst toegepast.
  4. Wissel tussen het wel of niet tonen van actieve (lopende) dossiers.
  5. Wissel tussen het wel of niet tonen van een schermvoorbeeld van het geselecteerde document.
  6. Wissel tussen de weergave van alle financiële details, de omzet en kosten (bedrijfslasten gerelateerde rekeningen) óf de bruto-marge (omzet en kostprijs van de omzet gerelateerde rekeningen).
  7. Bekijk de financiële details van een bepaalde administratie of van alle administraties in het domein.
  8. Download het getoonde overzicht als een CSV- bestand (Excel).
  9. Print het getoonde scherm.


Om de financiële details van een specifiek dossier te bekijken klik je vanuit een geopend dossier op Financiële details.


Klik op > voor een gekoppeld document of transactie om deze te openen en desgewenst te wijzigen.


Alleen een gebruiker met financiële rechten ('Financiële  administratie' en 'Externe accountant') en een gebruiker met een 'Backoffice' rol in het domein kunnen een gekoppeld document of transactie eventueel naar een ander dossier verplaatsen óf de transacties van een nog te koppelen factuur (in- en verkoop) splitsen en aan verschillende dossiers koppelen door achter de regel te klikken op het icoon Transacties koppelen/bewerken.