In Yuki kun je een aantal overzichten van projecten bekijken die in feite dezelfde lijst tonen maar met een andere filter. De volgende overzichten van projecten zijn aanwezig:

  • Lopende projecten
  • Mijn projecten
  • Alle projecten
  • Recent bekeken


Lopende projecten zijn projecten zonder einddatum of waarvan de einddatum in de toekomst ligt. 


De gebruiker die het project heeft aangemaakt is de beheerder van het project. Hij of zij bepaalt welke gebruikers toegang hebben tot het project en deze dus kunnen bekijken en/of wijzigen.


Gebruikers met de rol 'Backoffice' in het domein hebben toegang tot alle projecten behalve de projecten met het toegangsniveau 'Beheerder en leden'


Beweeg met je muis boven het icoon Projecten in de navigatiebalk en klik vervolgens op Lopende projecten, Mijn projecten, Alle projecten of Recent bekeken. 


Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm kun je de volgende knoppen gebruiken:

  1. Maak een nieuw project aan.
  2. Maak hier je keuze waarop je de projecten wilt filteren; lopende projecten, mijn lopende projecten, alle projecten, mijn projecten of recent bekeken projecten.
  3. Lijstweergave (details) van projecten.
  4. Dossierkast weergave.
  5. Tag cloud.
  6. Zoek een project op naam of de code van het project.
  7. Sorteer op einddatum of op begindatum van het project.
  8. Voer het selectiecriterium in;
    = Eind- of begindatum is gelijk aan de geselecteerde datum.
    <= Eind- of begindatum is hetzelfde of ligt voor de geselecteerde datum.
    => Eind- of begindatum is hetzelfde of ligt na de geselecteerde datum.
  9. Hier kan een datum worden geselecteerd.
  10. Filter per administratie, in geval van meerdere administraties in het domein.
  11. Zet automatisch toewijzen aan voor deze projecten (met een code van tenminste 6 tekens)
  12. Pas de getoonde kolommen in dit overzicht aan.
  13. Download het getoonde overzicht als een CSV-bestand.


Alle kolommen in de getoonde overzichten kunnen oplopend of aflopend worden gesorteerd.