Het is goed mogelijk dat je gebruik maakt van briefpapier om je facturen op te printen. Op dit briefpapier staan dan de bedrijfsgegevens vermeldt die Yuki goed kan gebruiken om documenten zo efficiënt mogelijk te verwerken. Als de factuur dan achteraf wordt aangeleverd zonder briefpapier wordt het lastiger voor Yuki om de factuur te verwerken, denk bijvoorbeeld ook aan facturen die als PDF geprint en geüpload worden naar Yuki.


Om Yuki bij het verwerken van je verkoopfacturen beter te helpen, kun je daarom je verkoopfacturen beter rechtstreeks in de ordner Verkoop plaatsen. Hieronder worden de stappen beschreven die je moet doorlopen.

  • Beweeg met je muis boven het icoon Archief in de navigatiebalk en klik vervolgens op Archiefkast.
  • Kies hierbij voor de weergave waarbij je de ordners kunt zien.
  • Open de ordner Verkoop, deze ordner wordt standaard geopend met het tabblad Facturen.
  • Klik op de knop Meerdere documenten uploaden of Scannen om documenten te uploaden of in te scannen (zie de onderstaande afbeelding).
  • De aangeleverde documenten zullen als verkoopfactuur verwerkt worden.