Bekijk de video 'Inloggen en navigeren in Yuki'!



Inloggen en navigeren in Yuki



Als je met je muis over de Yuki buttons beweegt, toont Yuki meteen de meest gebruikte functies per module. Zo kun je meteen doorklikken.

Je kunt ook gebruikmaken van de notificatie slidebar, hiermee zie je in één oogopslag nieuwsberichten, afspraken, e-mails en taken.


Modules in Yuki domein

Afhankelijk van je gebruikersrechten en extra modules die in een domein zijn geactiveerd verschijnen de volgende iconen in je scherm:




De iconen staan elk voor een module binnen Yuki. Een module is een set van toepassingen die samen een onderdeel van de administratie vormen. Door op het icoon van de module te klikken open je de module.


Bekijk de video 'Hoe werkt Yuki?!


Yuki Demo


In Yuki kun je gebruik maken van de volgende modules:


 Home
 Yuki Postbus. Hier kun je al je documenten en transacties (bankbestanden) aanleveren en communiceren met de backoffice.
 Archief. Hier archiveer je al je documenten, ook de niet-financiële documenten.
 Boekhouding. Hier vind je o.a. je bedrijfsmonitor, het overzicht 'Omzet en Kosten', 'Bezittingen en schulden', de lijst met openstaande debiteuren en crediteuren etc.
 Bank met daaronder de Betaallijst en Incasso module. Overzicht van al je zakelijke bankrekeningen, creditcards en online betalingsproviders én de transacties die daarop geboekt zijn. Betaal je facturen via de betaallijst of een SEPA betaalbestand in Yuki. Incasseer je verkoopfacturen via een SEPA incassobestand in Yuki.
 Verkoop met daaronder de Factuur module, de Offerte module en Mollie. Maak offertes aan, verstuur deze naar je klanten en indien de offerte is geaccepteerd maak direct een verkoopfactuur aan. Bekijk de geboekte verkoopfacturen of maak je eigen verkoopfacturen aan. Stel Mollie in als betalingsprovider voor verkoopfacturen die je naar je klanten hebt gestuurd.
 Inkoop. Hier vind je het overzicht van al je inkopen, leveranciers, facturen in behandeling  en onbetaalde facturen. 
 Personeel met daaronder de WKR module. Overzicht van alle werknemers en de relevante documenten zoals hun salarisstroken, declaraties en  verzuimregistratie. De WKR tool verwerkt de werkkosten automatisch in je administratie en geeft actuele informatie over hoeveel werkkosten de vrije ruimte nog toelaat.
 Adresboek. Al je klanten, leveranciers, medewerkers en overige relaties op één plek. Bekijk welke zaken je met ze gedaan hebt, verstuur een mailing of print etiketten.
 Dossiers (of projecten). Dossiers zijn een manier om gegevens in Yuki over een bepaald onderwerp of van een project te bundelen. Je moet hierbij denken aan gegevens zoals documenten, financiële transacties, relaties, afspraken, taken etc. 
 E-mail. Haal met POP3 al je zakelijke mail binnen en koppel deze aan klanten, leveranciers of medewerkers.
 Agenda met daaronder de Uren module en de Workflow module. Registreer de facturabele uren van je medewerkers op klanten of projecten en maak na fiattering de facturen voor je klanten aan. Zet een workflow op binnen je bedrijf voor het goedkeuren van facturen, het organiseren van bestellingen of het opvolgen van eenvoudige werkopdrachten. 
 Zoekfunctie. Vul een woord, bedrag of datum in om door alle informatie in je Yuki domein te zoeken naar relaties, documenten, transacties, dossiers, taken, grootboekrekeningen etc.Uren 



De Vreemde valuta module is daarnaast beschikbaar voor bedrijven (administraties) die regelmatig verkoopfacturen in vreemde valuta versturen of één of meer vreemde valuta bankrekeningen hebben.

Deze module is geïntegreerd in de modules Bank, Verkoop en Inkoop.