Als je net een domein hebt aangemaakt kom je na het openen van het domein in het BO scherm terecht. 

Het scherm om de gegevens van het administratieprofiel m.b.v de administratie-wizard in te voeren wordt als volgt geopend:

  • Onder Bedrijven vind je de administraties binnen het domein. 
  • Klik vervolgens op > voor de desbetreffende administratienaam om het bedrijfsprofiel van de administratie in te gaan voeren.


  • Klik linksboven in het nu geopende scherm op de knop Bewerken om de gegevens op het tabblad Algemeen in te voeren of te wijzigen.



Op dit tabblad zie je de algemene gegevens van het bedrijf.  Hieronder staan enkele velden die bijzondere aandacht nodig hebben.


Aanspreekpunt

Vul hier de contactpersoon in bij de klant met wie je voornamelijk wenst te communiceren over de boekhouding van het bedrijf. Aan deze persoon worden standaard de vragen gesteld en berichten gestuurd inzake de boekhouding (bijvoorbeeld over btw).


Adresgegevens

Vul zo nauwkeurig en volledig mogelijk het adres van de klant in. Dit kan helpen bij het automatisch herkennen van facturen.


Logo

Laad hier het bedrijfslogo op. Het logo wordt op diverse plaatsen gebruikt. Het maakt het domein persoonlijker en zal ook in het kantoorportaal helpen om domeinen en administraties visueel te herkennen.

Om het logo te verwijderen selecteer je het selectievakje Afbeelding verwijderen.


E-mailadres voor documenten

Dit e-mailadres kan door jezelf en leveranciers worden gebruikt om documenten naar je administratie te mailen. De documenten worden automatisch verwerkt of komen in de workflow 'Te verwerken documenten' of 'Te verwerken banktransacties' terecht.