Via de instellingen van een domein kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' notities en/of een backoffice mededeling aan een domein toevoegen


Het scherm om de instellingen van een domein te bekijken en/of te wijzigen wordt als volgt geopend:

  • automatisch direct na het aanmaken van een nieuw domein
    of
  • in het backoffice portaal onderin klikken op de tegel Domeinen of linksboven op het icoon Domeinen.


  • In het overzicht Domeinen klik je vervolgens op > voor de naam van een domein.

In het nu geopende scherm klik je op de knop Bewerken om notities of een backoffice mededeling aan het domein toe te gaan voegen. Het volgende scherm wordt geopend:



Notities toevoegen

Deze zijn enkel op deze pagina zichtbaar. Dit kan gebruikt worden om specifieke afspraken met de klant of de historie van het contract te documenteren bijvoorbeeld: 'Domein werd op 1-5-2018 geblokkeerd nadat klant de betaalafspraak niet na kwam'.

Gebruik de knop Tijdstempel om in te vullen door wie en wanneer de extra notitie werd gemaakt.


Backoffice mededeling toevoegen

Dit is een melding waarvan een BO medewerker een pop-up krijgt als deze het domein opent. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn om bijzonderheden over het domein aan een BO gebruiker mee te delen zoals 'Neem eerst contact op met XXXX over bijzondere afspraken over de boeking'.