Wanneer je in je administratie in Yuki een Mollie bankrekening hebt aangemaakt kun je deze verbinden/koppelen met je al bestaande account bij Mollie.

Hierdoor wordt het mogelijk om je klanten via een betaallink (betaalknop) in al je verkoopfacturen via Mollie te laten betalen.


Na het koppelen van je administratie met Mollie moet bij de rekeninggegevens van je Mollie bankrekening in Yuki bij 'Betalingsprovider account' het e-mailadres (gebruikersnaam) ingevuld worden waarmee je inlogt bij je account bij Mollie.


Na het koppelen moet, indien nodig, je account bij Mollie nog verder worden ingericht. Je moet hierbij bijvoorbeeld denken aan het selecteren van de verschillende betaalmethoden waarvan je klanten gebruik kunnen maken of met welke frequentie de betalingen van je klanten aan jou worden uitbetaald door Mollie.


LET OP!

Een administratie in Yuki kun je slechts koppelen met één Mollie account.


In de module Verkoop klik je onder Instellingen op Mollie. Het volgende scherm wordt geopend:



Om je administratie in Yuki te koppelen met je account bij Mollie voer je je inloggegevens van Mollie in en klik je vervolgens op de knop Inloggen.


LET OP!

Je kunt ook gratis een nieuwe Mollie account aanmaken door te klikken op de knop Maak gratis een Mollie account aan.


Het volgende scherm wordt geopend:



Om ervoor te zorgen dat je account bij Mollie kan worden gesynchroniseerd zodat de (beschikbare) Mollie bankafschriften geïmporteerd kunnen worden in Yuki moet je altijd de verbinding tot stand brengen door te klikken op de knop Get oAuth Token.

Wanneer de verbinding succesvol is geactiveerd verschijnt er een groen vinkje onder 'Oauth connected.



LET OP!

Je account bij Mollie  kun je op elk moment loskoppelen van je administratie door te klikken op de knop Account loskoppelen.